Рады приветствовать на форуме персонального электротранспорта!
Регистрируйтесь, чтобы отключить рекламу и получить доступ к вложениям, закрытым темам и другим материалам.
Если вы настоящий ценитель персонального электротранспорта, присоединяйтесь к нам, ведь
Пищить підніжка, ота, шо рогатка, коли їдеш, у такт з ямками. І гучно так.
Якшо на болт з лівої сторони накапати машинним маслом чи навіть просто полити водичкою (коли серед поля) то пищать перестає, кілометрів проїдеш десь до 50 тихо, а потім поступово знову починає.
Або якшо коли їдеш лівою ногою трохи натиснути на лапку то теж перестає поки тиснеш.
Пробував крутить того болта ,але він там кріпко сидить. Може це й не болт, просто на щось не звернув увагу.
Може, хтось уже якось з цим стикався і може дати пораду.
А пружинка не розтягнулася?
Пружина виглядає натягнутою, хоча тут нізчим порівняти.
Підкладав ганчірку під резинку — пищало.
Потім таки набрався сміливості і покрутив нижнього болта, пару обертів вивернув і вкрутив назад. Зараз тихо, але треба ще поїздить.
Періодично теж пищить на ямах. Все як у вас. Пшикаю ВД40.
Мабуть треба знімати і промивати, бо пісок і бруд там накопичується
AIMA M3 Li
Розкрутив, ліва (зі сторони лапки) втулка трохи погризяна. Змастив, переставив втулки місцями. Думаю, це була вона.
Скутер треба покласти на правий бік, шось підстелити тільки. Тримаєте підніжку окремо, так, як вона звичайно у складеному положенні, коли пружина найкоротша, надіваєте на неї пружину, підносите підніжку разом з пружиною на посадочні місця трохи боком, не прямо, а десь на 11 годин. В цей момент накидуєте другу сторону пружини (нічого розтягувать вже не треба, ті два штіфта на яких має сидіть пружина вже настільки близько, шо складяна пружина і так на них заходить), і тоді тримаєте підніжку за одну з її ніг як важіль, трохи відтягуєте шоб не випала пружина, і вирівнюєте щоб зійшлись отвори. Пружина вже не може зіскочить. Тобто спочатку пружину, а потім все інше. Втулки не випадуть, бо густе мастило їх буде держати.
У мене так получилось що коли я накидував пружину, верхній отвір (де болт вставляється) пройшов далі різьби, а нижній ще висів (саме це маю на увазі коли пишу „повернуто на 11 годин“). Далі уже просто двигав саму підніжку щоб зайшов низ (і не випав верх), далі як обидві сторони зайшли — вирівняв отвір зверху, наживив болт, вирівняв нижній — наживив болт, затягнув болти, підняв скутер.