Уведомления
Очистить все

Рады приветствовать на форуме персонального электротранспорта!
Регистрируйтесь, чтобы отключить рекламу и получить доступ к вложениям, закрытым темам и другим материалам.
Если вы настоящий ценитель персонального электротранспорта, присоединяйтесь к нам, ведь


Питання стосовно трансмісії, колес та гальм електроскутера


Volodymyr
(@volodymyr)
Активный электровод
Присоединился: 2 года назад
Сообщения: 15
Автор топика  

Доброго дня всім. На моєму Тигру переднє колесо коли вивішене, обертається легко. А заднє коли вивішене, при обертанні, гальмівний диск чіпляє за колодки. Як з цим боротися? Підкажіть.


Цитировать этот пост
Admin
(@aima-admin)
AIMA Tiger X6 Админ
Присоединился: 3 года назад
Сообщения: 301
 

Такая же беда. Как бороться не знаю, но при покупке продавец сразу говорил, что поначалу тормоза будут тереться, а со временем притрутся) Пока жду...

Присоединяйся: YouTube канал; Группа Telegram; Группа Viber.
Без обид, если не прочел это!


ОтветитьЦитировать этот пост


RuSlaN
(@ruslan)
Ценный электровод
Присоединился: 2 года назад
Сообщения: 108
 
От: @volodymyr

Доброго дня всім. На моєму Тигру переднє колесо коли вивішане, обертається легко. А заднє коли вивішане, при обертанні, гальмівний диск чіпляє за колодки. Як з цим боротися? Підкажіть.

Обратите внимание на ровность торм.диска!

Tiger


ОтветитьЦитировать этот пост
Volodymyr
(@volodymyr)
Активный электровод
Присоединился: 2 года назад
Сообщения: 15
Автор топика  

@ruslan а його можна якось порівняти? Наприклад плоскогубцями?))) Чи тільки замінювати?


ОтветитьЦитировать этот пост


RuSlaN
(@ruslan)
Ценный электровод
Присоединился: 2 года назад
Сообщения: 108
 

@volodymyr

можно но не плоскогубцами а легким усилием в месте где есть деформация

Tiger


ОтветитьЦитировать этот пост
VaSaK
(@vasak)
Активный электровод
Присоединился: 2 года назад
Сообщения: 18
 

Привет. Кто что думает?

Если поставить на зад резину пошире и повыше, максимальная скорость увеличится?

Может кто ставил?


ОтветитьЦитировать этот пост


Admin
(@aima-admin)
AIMA Tiger X6 Админ
Присоединился: 3 года назад
Сообщения: 301
 

@vasak Не помню уже, где видел или читал, но люди ставили. Да, скорость увеличивается.

Присоединяйся: YouTube канал; Группа Telegram; Группа Viber.
Без обид, если не прочел это!


Это лайкнул VaSaK
ОтветитьЦитировать этот пост
RuSlaN
(@ruslan)
Ценный электровод
Присоединился: 2 года назад
Сообщения: 108
 

@vasak увеличиться но не значительно, а вот нагрузка значительно что приведёт к расходу заряда (бензина)

Tiger


ОтветитьЦитировать этот пост


Volodymyr
(@volodymyr)
Активный электровод
Присоединился: 2 года назад
Сообщения: 15
Автор топика  

Всім доброго дня. Знайшов конкретну причину тертя задніх колодок, і гадаю що це не тільки у мене. От же зняв задній супорт, зняв колодки і уважно той супорт почав щупати. Виявив, що нижня направляюча котра вкручується в утримуючу пластину супорта переміщається легко, а от верхня направляюча запресована насмерть. (На ній вухом утримується колодка яка ближче до колеса). Через це, супорт не може переміщуватись по горизонтальній площині. Виходить що колодка яка ближче до колеса взагалі нерухома. Пробував витягнути направляючу, ніяк не вийшло, в великих тисках ледве прокручувалась. Гадаю що потрібно шукати схожий супорт з колодками, щоб в направляючих переміщувався вільно, бо це вічне тертя мене бісить. Та й писали раніше хтось що гріється, через це може і грітись. Так що підкажіть, де можна придбати нормальний супорт з колодкаии?


ОтветитьЦитировать этот пост
Volodymyr
(@volodymyr)
Активный электровод
Присоединился: 2 года назад
Сообщения: 15
Автор топика  

Всім доброго вечора. Знайшов магазин, в якому були задні супорта для Тігра. Розмовляв з менеджером, пояснив йому в чому проблема. Справа у тім, що самі по собі супорта не продаються, а продаються з кронштейном для кріплення. І от менеджер мені розказав, що перемацав всі супорта які були у них в наявності і всі мертво сидять на кронштейні, тобто по горизонталі не переміщуються. У мене питання, для чого тоді одну направляючу робити рухому, а другу запресовувати насмерть? Я знав що китайці роблять херню, але щоб аж так, з двопоршневого супорта зробити шлак, то це вже занадто. Адекватної роботи від такого супорта добитись неможливо. Щоб не було тертя диску, вирішив встановити проставки з тонкого картону, встановив між кронштейном супорта (чорним) та кронштейном який кріпиться на осі колеса (сріблястим). Колодки по диску не труть. Проставки вирізав з тонкого картону та підкладав. Врешті вийшло чотири проставки. По мірі стирання колодки яка ближче до колеса, потрібно буде видаляти по одній проставці, щоб колодка яка ближче до колеса не знаходилась далеко від диска. Ось таке рішення придумав, інакше ніяк...


ОтветитьЦитировать этот пост


Поделись в: