Уведомления
Очистить все

Рады приветствовать на форуме персонального электротранспорта!
Регистрируйтесь, чтобы отключить рекламу и получить доступ к вложениям, закрытым темам и другим материалам.
Если вы настоящий ценитель персонального электротранспорта, присоединяйтесь к нам, ведь


Maxxter Falcon III

5 Посты
3 Пользователи
2 Reactions
1,038 Просмотры
(@vlad1)
Активный байкер
Присоединился: 3 года назад
Сообщения: 3
Автор топика  

Дивно що про електроскутери Maxxter майже ніхто не пише. 
Можливо їх власники обговорюють свої питання десь в іншому місці, про яке я не знаю?

Сам я володію Maxxter Falсon III .

Хотів би поділитись досвідом та отримати відповіді на кілька питань.


   
Цитировать этот пост
Admin
(@aima-admin)
Уважаемый байкер Админ
Присоединился: 6 лет назад
Сообщения: 330
 

@vlad1 Сам не розумію чому. Наче торгова марка електроскутерів Maxxter Falсon поширена, а тиша. Заведіть тут теми/розділи. Наповнюйте їх, і згодом люди "підтягнуться". Перевірено на бренді AIMA ? 

Присоединяйся: YouTube канал; Группа Telegram; Группа Viber.
Без обид, если не прочел это!


   
Vlad1 отреагировал
ОтветитьЦитировать этот пост


(@vlad1)
Активный байкер
Присоединился: 3 года назад
Сообщения: 3
Автор топика  

Досвід.

I. Придбання.
  1. Я не знайшов в інеті інструкції (можу відсканувати якщо комусь потрібно). І це дивно.
Мені хотілось заздалегідь з'ясувати наскільки складно його зібрати, чи потрібен помічник? Можна забрати в пункті видачи, чи краще замовляти з доставкою до гаража?
   Помічник потрібен. Самостійно ви не поставите переднє колесо. 
Замовляти краще з доставкою. Потрібен інструмент, в комлекті ніякого, навіть одноразового інструменту немає. Мені довелося додатково замовляти кліпси для кріплення пластику, тому що в деяких місцях шурупи були закручені прямо в пластик, без кліпс. Хоча посадкові місця під кліпси передбачені. 

2. Порівняння з єлектровелосипедом - некорректні. 
Я начитався рекламної пурги что єлектроскутер це як велосипед, тільки більш комфортний, з корфом і багажником і т.і.
   Це не так. Електроскутер він зовсім інший. Вага 100+ кг. По керуванню він ближче до мотоциклу, але їздити на ньому ви мусите за велосипедними правилами. 
    Велосипед ви без проблем можете підяни по сходинкам, перенести через залізничні колії. На скутері - навіть високий бордюр - проблема (навіть там де мотоцикл з великими колесами може заїхати). Надземні та підземні переходи для вас закриті.  
    Маленькі колеса і м"яка підвіска. Тому ями і лежачі поліцейські краще долати на швидкості ~5км/ч
    Але є і приємні моменти, іхати набагато комфортніше. Якщо не виїзжати на великі траси, швидкості в 45км/ч майже вистачає щоб триматися у потоці. (штатний спідометр додає мінімум +5км/ч до реальної швидкості, тому не вірте оглядам де кажуть про 50+)


   
ОтветитьЦитировать этот пост
(@vlad1)
Активный байкер
Присоединился: 3 года назад
Сообщения: 3
Автор топика  

Питаннячко:

А чи принципово можливо на електроскутері виконувати щось типу Мотоджимхани?
В мене досі пагано виходять розвороти малого радіусу на невеликій швидкості.
Для цього потрібно тримати баланс і точно утримувати потрібну швидкість.
З балансом норм, а от точно тримати постійну невелику швидкість при маневруванні - складно.

На мотоциклах для цього рекомендують тримати постійний газ і точно дозувати потужність на колесі за допомогою зчеплення. Газ має значну інерцію, а за допомогою зчеплення можно додати/зняти крутний момент на колесо - миттево.

Не бензинових скутерах з варіатором немає зчеплення. Там рекомендують також тримати постійний газ і регулювати швидкість притримуючи скутер заднім гальмом. Яке теж можна притиснути/відпустити миттево.

З електроскутером так не виходить. Ручка газу має значну інерцію. А притримувати гальмом не виходить, тому що тут електронне керування. Варто трохи торкнутися гальма, як спрацьовує кінцевий вимикач що дає сигнал контролеру вимкнути двигун. А вмикається двигун потім не миттево.
Я розумію навіщо потрібен той вимикач на ручці гальма. Це а) захист від дурня, щоб не затиснули одночсано газ і тормоз і не спалили двигун, б) додаткова безпека. Навіть якщо в паніці чи випадково крутанеш газ, затиснуте гальмо має приоритет.
Але інколи це заважає.

От я і думаю. Це в мене руки криві / нестача досвіду? 
Чи можливо варто поставити потайний вимикач щоб мати можливість тимчасово від'єднати гальмівний датчик від мозгів контроллера? Може хтось вже пробував?


   
ОтветитьЦитировать этот пост


ILDES
(@ildes)
Доверенный байкер
Присоединился: 5 лет назад
Сообщения: 55
 

@vlad1 Ни в коем случае нельзя отключать датчик тормоза, вы без него просто не стартанете с места (это я по опыту своей Аимы)!!!

Прежде чем начать движения, контроллер должен увидеть наличие живого водителя путем активации тормоза, лишь только после нажатия и отпускания тормоза активируется ручка газа, после движения на скорости менее 2 км/ч и более 3 секунд отсутствия активации  ручки газа либо сигнала нажатия тормоза, ручка газа уходит в "спящий режим", и мотор не газует. "Торможения" всегда имеет приоритет перед "газом", так как тормоза это вопрос выживания и безопасности.

Так же из-за большой массы электроскутера штатные тормоза не справляются и все резкое торможения происходит за счет режима "электро тормоза", который активируется датчиком тормоза. Это мы выявили когда у нас стали выходить из строя эти датчики, из-за этой "плавающей" проблемы один хлопец 2 раза попал в ДТП и разбил скутер, он еще странно жаловался что тормоза срабатывают через раз. Проблему я вычислил спустя пару дней работы на том скутере после ДТП.

На сегодня мой пробег на электроскутере Аима составляет 48 тысяч километров за 2,5 года работы на нём. чувство баланса наработал на нем за 3 месяца, спустя 6 месяцев я мог уже спокойно на нем двигаться на скоростях 3-5 км/ч за бабушками во дворах и за счет баланса смог проскакивать тот момент "запоздалого газа". Ещё больше мой скил "баланса" поднялся после приобретения моноколеса, на котором я езжу до работы и обратно.

Поэтому мой совет - больше тренировок, на сегодня на работе ежедневно я проезжаю 90+ км на электроскутере


   
Vlad1 отреагировал
ОтветитьЦитировать этот пост
Поделись в: